Deflockning pågår

Kollar på Bones och deflockar lite ponies. Känns som en passande tv-underhållningen när man håller med det :P Att deflocka är så drygt och tar en sån lång tid. För mig tar det flera dar innan jag blir klar, och alltid när jag tror att jag är det så upptäcker jag att det är lite limrest kvar nånstans, särskilt runt ögonen och på symbolen, där det är som svårast att få bort det.

Jag hoppas jag blir färdig med dem snart så att ni inte behöver vänta alltför länge för att få se vilka det är. Men tills dess kan jag bjuda på bilder av två andra ponies jag har deflockat för ganska så länge sen. Det har inte blivit av att lägga upp dem förrän nu av nån konstig anledning.

Heart Throb

Surprise

Eftersom de finns som vanliga version (alltså utan flocking) så tror jag inte andra brukar bry sig om att deflocka dessa. Men jag ville gärna ha en Heart Throb utan vingar i symbolen (för att så ser Heart Throb ut i tv-serien) och en Surprise med en symbol som inte är av glitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar