Accessoarer

Har fått hem två mer mlp-borstar så nu har Ribbon fått sin rosa fågelborste:


Det är också North Stars borste men jag tyckte Ribbon kunde få den först för hon passar bäst med den. 

Enligt mylittlewiki är det också UK Magic Stars. Men jag tycker det är underligt att den inte har samma färg på borsten som den so soft och på de moc-bilder jag har sett verkar det som om det är samma. Men det är svårt att avgöra från foton. 

Det har blivit en hel del extra accessoarer som jag inte behöver (eller är osäker vems det är) och nån dag ska jag lägga upp de flesta på tradera. Är det nåt av detta som man väldigt gärna vill ha så kan man skriva en liten kommentar så kan jag kanske snabba på lite att lägga upp dem. Alla vill jag kanske inte sälja men det är värt att fråga (dubbletterna kan jag dock säga direkt att de säljer jag gärna)


  1. Sun Gliders
  2. Whirlys
  3. Cool Breezes eller Loftys och Wave Runners (en av "tänderna" sitter löst)
  4. Beachcombers
  5. Princess Serenas (& UK Princess Ambers)
  6. Baby Bouncys
  7. Baby Dots n´ Hearts (har två)
  8. Pretty Parlour (har två)
  9. ?
  10. Confettis
  11. Baby Fifis, Little Tabbys och Baby Rainfeathers
  12. Baby Surprises
  13. Coco Berrys, Mint Dreams och UK Baby Soft Steps
  14. Sunburst
  15. Up Up and Aways och Brightglows
  16. Sweet Tooths och Merriweathers (har två)
  17. Star Flowers och Trickles
  18. Confettis
  19. Songsters
  20. Party Gift Pack och Raincurls
  21. Banana Surprises
  22. Coco Berrys
  23. Bow Ties (utom US rakhåriga)
  24. ?
  25. ?
  26. ?
  27. ?
  28. ?
  29. ?
  30. ? (verkar ha blivit lite tuggad på)
Jag har använt mig av mylittlewiki för att identifera dem och med vissa är det väldigt svårt att göra det. Så jag kan ha fel. De blå fjärils- och blomborstarna känns det nästan omöjligt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar